جوکانه!!


دِل بَعـــــــضی دُخترا پآرکینگ عُمومیــــــــه لآمَصـــــــَب...!

اَول گُفتن عَلیرضا حَقیقی رو میخوآیم هیچی نَگُفتیم....

بَعد گُفتن عَلیخانی رو میخوآیم هیچی نَگُفتیم...

وَلی وُجدانا این عَلی ضیـــــــــآ رو بیخیـــــــآل شین دیگه....^__^

اَه...وآلا اگـــــــه شَعبون استخونی هَم مُجری بشه فِک کُنم همه بِگن مـــــــآ اینو میخوآیم..!

+++بقیشه ادامه مطلب خخخخخخخ+++ به نظر شما هم، با چنگال ماست خوردن،
منطقی تر هست تا آدم بلند بشه بره قاشق بیاره؟
یا فقط من خیلی منطقیم؟!!!! 

موارد استفاده دندان در ایران :
در وا کن
گره وا کن
گوشکوب برای آجیل
وسیله دفاع شخصی بانوان
ناخن گیر
به عنوان دست اضافه
حتی مورد داشتیم به عنوان قیچی هم کاربرد داشته
و در آخر جویدن غذا

هفتاد و پنج میلیون ادم ریخته تو این مملکت اونوقت یکیشون نباید عاشق من بشه؟ :|
برم چین؟
برم روسیه؟
برم معتادشم؟؟؟؟
اصن امریکا بیا منو بخور. :|

پسره با نهایت احساس این پست رو گذاشته:
ﺩﺳﺖ ﻣﻦ ﻧﺒﻮﺩ ،
ﺗﻮ ﺑﺎ ﭘﺎﯼ ﺧﻮﺩﺕ ﺍﺯ ﭼﺸﻢ ﻣﻦ ﺍﻓﺘﺎﺩﯼ . . .
حالا کامنتای زیرش:
حضرت عباسی؟؟این تن بمیره راس میگی؟
خو دستو پا چلفتی مث آدم میگرفتیش
از همون اولشم فلج بودی
خاک تو سرت بی عرضه
از نوشن بقیه ی کامنتا به شدت زیاد معذوزم

بـه لقـمان گفـتم ادب از کـه آمـوختـی ؟
گفـت: سیـامک
گفتـم : سیـامـک ؟
گفـت : عیـد شمـا مبـارک
بـزن بـه افتـخارش دسـت قشـنگـه رو . خیـلی بـا ادب تـر شـده ^ ــــ ^

امروز صبح از خواب بیدار شدم دیدم بو گندی میاد
دور و برمو نگاه کردم دیدم یه سری مگس دارن دور گوشیم وول میخورن
رفتم جلو دیدم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
pou مرده
<روحش شاد ویادش گرامی>

ماه رمضون تموم شدولی من هنوزمعنی این جمله هه روکه تواین پیام بازرگانیه نشون میده نفهمیدم:
این ماه که درخشید
چون ماه بدرخشید
خوآخه این یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شمام مث منیدیافقط من این طوریم!؟؟؟؟؟؟؟؟!

نمیدونم چرامیرم جلوی آینه خودموکه می بینم میگم وای چقدخوشگلم من فقط مشکلم تیپمه ولی نمیدونم چرایه ندای عجیبی میاد که میگه
خفه شوایکبیری:-(
ندا:-)
من:-(
کصافط

من حاضرم هزاران هزار پست شکست عشقی بخونم ولی یه دونه پست برای کفتر های عاشق رو نخونم!!
لامصب همش تیتاپ دادنه...بابا بزنید بکشید همدیگه رو
همینه که آرمین2afm سوژه پیدا نمیکنه

پسرعمه: میخوام کنکور بدم برم دانشگاه...
مجری: بچه من بهت میگم برو دوتا دونه نون بگیر اول 45بار میگی "ها؟" بعد از نیم ساعت میری نونوا رو واس من میاری...چجوری میخوای کنکور بدی؟
فامیل: بله،کار هر خر نیست خرمن کوفتن...
جیگر: من خر نیستم. جییییگرم! جیگیییرم! جیییگرم!
فامیل: راس میگه،مملکتی که دانشجوش تو باشی خراش هم جیگرن!
مجری: حالا واس چی میخوای بری دانشگاه؟
پسرعمه: میخوام برم اونجا عاشق شم!
مجری: مگه دانشگاه جای عاشق شدنه؟
پسرعمه: نه پس جا درس خوندنه!؟
 
سریال مدینه برای من یه درس بزرگ داشت
درس ازدواج، درس اینکه میشه دوتا دوتا زن گرفت
خداروشکر که اسلام تا4تارو ازاد گذاشته
اینکه دوتا هوو میتونن چقدر با هم کنار بیان
ببین اخرش چقدر این دوتابا هم خوب شدن منظورم دشمن نادان و دانا هست
یکم دخترای امروزی یاد بگیرن:))

دختره پیام داده تو چرا عکس پروفایل منو لایک نمیکنی ...
گفتم الان لایک میکنم عزیزم
رفتم دیدم ۱۴۴۲ تا لایک خورده بود عکسش ...!!
هنوز نتونستم هضم کنم از کجا فهمید من لایک نکردم
والا بخدا!!!!!!!!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
نادم یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 16:22 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

همین خوبه که با اینکه چشاتو روی من بستی


تو چندتا خاطره با من هنوزم مشترک هستی


واسه من کافیه اینکه تو از من خاطره داری


به یادشون که میفتی واسه من وقت می ذاری


همین خوبه که با اینکه سراغ از من نمی گیری


ولی تا حرف من می شه یه لحظه تو خودت می ری

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.